SOCIAL MEDIA

Love List

14 Haziran 2014 Cumartesi

Soothing & Nourishing Hand Mask




Daha önce aynı markanın ayak bakım maskesini almış ve çok memnun kalmıştım .Yazı için tık tık

Bende el maskesi de nasıl olur diye düşünüp daha önceki ürünün verdiği pozitif düşünce ile el maskesini de aldım , zaten denemesem  olmazdı , bu durumda doğruca watsonun yolunu tutum







Konu ile alakası yok ama resimdeki gibi bir fit vücudum yok , yanlış anlaşılmasın bunun türk tipi olanı , yani bol salçalı ...






Ve sonununda aldım ve büyük bir merak ile uyguladım ayak maskesi gibi i.inden krem dolu eldiven çıktı , giyip 30 dk bekletiyorsunuz ve 30 dk sonra çıkardığınızda da kalan kremleri yediriyorsunuz cildinize , işlem o kadar basit .



Peki ya sonuç dediğinizi duyar gibiyim , ellerim kremli olduğunda fotoğrafını çekemedim , zaten çeksem de peki bir işe yaramazdı çünkü memnun kalmadım . Benim diğer yazımda tık tık bahsettiğim yöntem daha iyi netice veriyor ve daha ucuz .










Yorum Gönder