SOCIAL MEDIA

Love List

23 Haziran 2014 Pazartesi

Yaşasın Benimde Artık Bir Wet n Wild Makyaj Malzemem Var , Karşınızda Kaş Farım ...


Bloglarda wet n wild markasının bu sıralar oldukça çok duyuyordum  , Türkiye ye geldi gelecek , Gratiste satışı başladı başlayacak sohbetleri ile benim de bu ürünlere karşı merakım gittikçe artıyordu. Gratiste satışı başladı diye duymamla birlikte ;


 
Beylikdüzünde ki tüm  Gratisleri gezdim , sanki bedava verecekler, ama bir türlü bulamadım .Tam ümitlerimin kırıldığın bir anda Torium Gratise girdim , öğlesine neler var , indirime neler girmiş, diye bakayım derken , ta ta taaaa , işte stant karşımda duruyordu.
Büyük bir mutlulukla ürünleri incelemeye koyuldum , farları çok duyuyordum , renkleri de güzel olmasına karşın pek far kullanmadığım için tercihimi çok uzun zamandır almak istediğim ama bir türlü fırsat bulup almadığım kaş farından yana kullandım .Ve bingo , süper bir ürün aldım .

Tereddüt ile almama karşın benim tüm kuşkularımı boşa çıkardı. İlk sırada görülen beyaz  kısım bazı oluyor önce onu sürüp üstüne kaş renginize hangisi uygun ise onu kullanıyorsunuz , sürüşü oldukça rahat gün içinde de uçmuyor.Aynası ve cımbızı da var ki daha ne olsun .Fiyatı da 13 Tl .
Bu tarz bir ürün almak isteyenlere kesninlikle tavsiye ederim .

2 yorum :

  1. güle güle kullanın :)
    beyaz kısım bal mumu, farın kaşta tutunmasına yardımcı oluyor.

    YanıtlaSil