SOCIAL MEDIA

Love List

2 Ocak 2015 Cuma

Nelly Likit Keratin ...



Yeni yılın ilk yazısı ile size tekrardan merhaba.
Umarım 2015 bol paylaşımlarda bulunacağım bir yıl olur diyerek yazıma başlıyorum.
Bugün size tanıtmak istediğim ürün Nelly markasına ait sıvı keratin.
Bu ürünü yerel bir kozmetik mağazasından tesadüf eseri bulup almıştı. 
Çevremde keratin kullanan arkadaşlarım vardı ve olukça memnunlardı. 
Bende bu duyumlar ile merakım iyice kabarmış bir halde bu ürünü görüp aldım. 
Ürünün fiyatını hatırlamıyorum, çünkü alalı baya zaman oldu. 
Ama çok pahalı olduğunu hiç zannetmiyorum, öyle olsa hatırladım çünkü…

Nelly sıvı kreatin yorumuma geçmeden önce ürünün arkasından yazan etikette yazanları sizlerle paylaşayım.
Nelly nin likit keratin etkili bu ürünü, saç köklerinden en hasarlı saç teline kadar sağlıklı bir görünüm oluşmasına yardımcı olur, saç telinin derinlemesine yeniden yapılandırmasına etki eder. 
Yumuşaklık veren, yeniden sağlığına kavuşmuş, ışıltılı bir görünümle saça doğal parlaklığın kazandırılmasına da yardımcı olur. 
Saç boyası yada saç düzleyicilerle kullanımı için ısı koruyuculu güneş filtresi içerir.

Kullanma talimatı ise; Yıkanmış saç, bir havlu yardımıyla nemi alınır. Saça sprey sıkılır, hafif masaj yapılarak bir tarak yardımı ile uygulanır.

Önemli; Saç kurutma makinesi ile nazikçe kurutun.

Ben ürünü saç diplerim hariç olmak üzere eşit miktarda kafama sıkarak uyguladım. Daha sonrada yedirmek için hafif masaj yaptım, kullanma talimatında yazıldığı gibi.

Saç tellerimde bir parlaklık hissetmedim ancak daha kalın ve gür bir görünüm verdi. Uçlarına da bakım yaptığını hissettim ancak çok yoğun bir bakım değildi bu, saç uçlarım aşırı kuru olduğu için bana yeterli gelmedi açıkçası.

Yani ürünü kullanmaya devam edip bitireceğim, para verdik değil mi sonuçta, ama tekrar alır mısın derseniz; Almam.

Sevgiyle  kalın…







2 yorum :

  1. Samimi duygularınız ile birlikte edindiğiniz tecrübeleri bizlerle paylaştığınız için teşekkür eder bana da beklerim http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için teşekkür ederim . şimdi ziyaretinize geliyorum

      Sil