SOCIAL MEDIA

Love List

7 Ocak 2015 Çarşamba

Organix Ekstra Nemlendiricili Lüks Moroccan Argan Crem Şampuan ...


Ekstra Nemlendiricili Lüks Moroccan Argan Crem Şampuan,
 Merhabalar,
Bu hafta size iki tane Organix ürününden bahsetmeyi planlıyorum.
İkisi de bir birinden harika, en azından ben memnun kaldığımı rahatlıkla söyleyebilirim.
Hadi o zaman ilkine başlayalım, devamı da gelir diyerekten;
Organix markası çok bilinen, özellikle bloggerler arasında, olsada ben geç keşfettim doğrusunu söylemek gerekirse.
Ama bir keşfettim tam keşfettim.
Bu günkü tanıtacağım ürün: Ekstra Nemlendiricili Lüks Moroccan Argan Crem Şampuan.
Normalde ben bu şampuanı kullanmıyordum, aynı markanın Full Dolgunlaştırıcı ve Uzatıcı Şampuanını kullanıyordum.
Ancak şampuanı bitip, yenisini almak için eczaneye gittiğimde şampuanın olmadığını ancak Ekstra Nemlendiricili Lüks Moroccan Argan Crem Şampuanı da denememi, memnun kalacağımı önerdiğinde satış görevlisi, bende bu şampuana bir şans vermem gerektiğini düşünüp, satın aldım.
Akşamında hemen kullandım. 
Yıkarken az bir miktar kullanmanız bile yetiyor.
Sülfat içermediği için fazla köpürmese de temizlik açısından bu bir sorun oluşturmuyor.
Saçlarımı oldukça yumuşak yaptı ve benim klasik sorunum olan banyoda saç uçlarımın açılmaması derdime çare oldu diyebilirim saç uçlarımı zorlamadan açabildim ve az bir krem ile de bakım işini hallettim.
Kısaca özetlemek gerekirse;
 Memnun kaldım mı? Evet
Tekrar alır mısın? Evet
Sizin kullandığınız Organix marka şampuan var mı?
Memnun musunuz?
Sevgiler…




















Yorum Gönder