SOCIAL MEDIA

Love List

23 Mayıs 2016 Pazartesi

A Plus Elegance Saç Boyası / Siyah …

 

Bugün size, gözümün önünde senelerce duran ama benim bir türlü alıp kullanmadığım bir ürünü satın alma hikâyemi ve kullandıktan sonraki deneyimimi sizlerle paylaşacağım.
Bu boyayı ben senelerce gördüm alışveriş ettiğim BİM’ de.  Ama nedense, her şeyi deneyen ben bu boyayı satın almayı aklımın ucundan bile geçirmemiştim. Ta ki, o gün bir teyzenin bu boyaları aldığını görene dek, ben hemen yanına yaklaşıp bu boyalar nasıl memnun musunuz diye sordum hemen( serde bir Meraklı Melahat durumu var galiba ). Ve teyzem bana boyayı öğle bir överek anlatı ki, bende bir deneyeyim bari bu boyayı dedim.
Ve kullandıktan sonra ki ilk yorumum; ‘’ ben bu boyayı neden daha önce kullanmadımmmm!!!! ‘’ oldu.

Ben saçımı kendim boyadığım için benim için ilk önemli konu sürümdeki rahtlık ve sürerken akmaması olur. Çünkü boyayı banyodan temizleyen de benim. Ve inanın siyah boyanın temizliği ölüm. Saçı boyarken boyanın yoğunluğu oldukça iyi idi, rahatça sürdüm ve yoğun olduğu için de akma gibi bir durum olmadı. Yani boya ilk sınavını başarı ile geçti.
Saçımı yıkadıkta sonra ki yorumun ise  ön kapakta yazan ürün tanıtımına bağlı olarak  bu konuda ki görüşlerim ise şöyle;

Mükemmel Beyaz Kapatma: Evet, kesinlikle beyazları kapatmada iyi.
Uzun Süre Akmayan & Canlı Renkler; Ürünü bu kadar çok sevmeme neden olan zaten rengin ilk sürdüğüm günkü gibi kalması, akma hiç olmadı desem inanın abartmış olmam.
Doğal Yağlar ile Parlak Renkler; Saçlarımın parladığını söyledi arkadaşlar ama benim bu konuda bir fikrim yok, çok bir parlak gelemedi gözüme saçlarım.

Yani düz renge saçını boyayan herkese bu boyaları rahatlıkla tavsiye edebilirim.
Ürün fiyatı 4.95 Tl. Biliyorsunuz ben ürün fiyatlarını etkisine göre değerlendiririm, yani hiç işe yaramayan bir ürüne ben 1 Tl verdiysem o ürün benim için çok ama çok pahalıdır. Çünkü verilen parayı hak etmiyordur. Bu saç boyası için ise söyleyeceğim çok ama çok ucuz olduğu. Çünkü boyanın etkisi o kadar güzel ki fiyat olarak kedinin 2/3 katı olan ürünlerle rahatlıkla boy ölçüşebilir.

Ürün tanıtımı da yazanları da sizlerle paylaşayım değil mi? Adet olduğu üzere;

Badem Yağı ve E Vitamini ile Dolgun Saçla
E Vitaminin ve Badem Yağı’nın kökten uca besleyici etkisi ile saç dökülmelerini ve kırık oluşumunu engeller, saçlarınıza hacim kazandırır.

Argan Yağı ile Saçlarınıza Kilitlenen Nem
Argan Yağı’nın mucizesi saçlarınıza parlaklık ve ışıltısını ger kazandırır.

Marula Yağı ile Yumuşak ve İpeksi Saçlar
Marula Yağı anti oksidant özelliği ile saça sadece yumuşatmakla kalmaz, aynı zamanda saç derisini onararak canlılık kazandırır.

Palm Yağı ile Saçlarda Besleyici Bakım
Palm Yağı zamanla kurumuş saçlarınıza nemini tekrar kazandırır. İçerdiği vitaminler sayesinde saçlarınızın çabuk uzamasına yardımcı olur. Kremsi formülü ve içeriğindeki yoğun renk pigmentleri ile beyazları mükemmel kapatır.

 Yazımı bitirirken bir konuda sizi uyarmak istiyorum. BİM’in ürünü getirmesi koli olarak, yani ürünler bitince bir koli geliyor, biten renkler tek tek getirilmiyor. O sebeple, özellikle çok kullanılan renkleri bulmakta sıkıntı oluyor. Boyayı kullanıp memnun kalırsanız, bir daha ki alışınızda yedek bir tane daha alın derim. Yoksa benim gibi bölgenizde ki BİM’ leri gezersiniz benim gibi, siyah boya aşkına…

Hayatınızdaki renklerin hiç akmayacağı bir gün dileği ile, sevgiler…







50 yorum :

  1. Thank you for your comment on my blog darling! ^-^
    I follow you back of course (n.714!) ^-^
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. you are welcome my new blogger friendsss )

      Sil
  2. Hiç beklemezdim, okumaya başlarken bile ön yargılıydım. Fiyatı da oldukça uygun bildiğim kadarıyla, memnun kalmanıza çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı 4.95 tl idi.. ve bende ön yargı ile yaklaşmama rağmen kullandıktan sonra ki memnuniyetimi anlatamam çok ama çok memnun kaldım... sevgiler...

      Sil
  3. Öyle güzel anlatmışsınız ki çok merak ettim :)) ben kendim kuaförde boyatıyorum ama annemin saçlarını ben boyuyorum bir sonraki boyama işlemimizde birde bunu deneyelim bakalım :)) teşekkürler tavsiye için <3

    YanıtlaSil
  4. Sounds very interesting!

    Have a nice week!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Komik bir durum var... Ben saç boyası yazısı okudum.. Ben bakım urununyazisi okudum... Bunu sen yaptin:))) Vay beee! Kendime inanmiyorum!

    YanıtlaSil
  6. Canım ben seni uzuuuuun zamandır izliyorum ,bilgisayarımız bozulunca pek ilgilenemadim buralarla
    beni takibe almana sevindim..
    Sevgilerimle..
    https://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende blogla düzenli ilgilenemediğinden seni bu kadar geç takibe aldım... keşke söyleseydin.. ama ne diyelim geç olsun güç olmasın .. sevgiler...

      Sil
  7. Daha önce saçımı hiç boyatmadım ama bende bu markayı görsem çok bakmazdım. Oysa ön yargılı olmamak lazım :) güzel olmasına sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet , ummadık taş baş yardı.... sevgiler...

      Sil
  8. Hi i just followed you so if u want then follow back
    Moj blog :*

    YanıtlaSil
  9. Bimin bir çok ürününü bende güzel buluyorum fakat hiç saç boyamasını denememiştim güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. si and grazie ... thank you for yoru comments... two words, ı know only espanyol words ... :))

      Sil
  11. Sevgili Soslu Badem; ayrıntılı ve güzel anlatımın için çok teşekkürler. Ben çarpıcı koyu siyah ve mavi siyah sevenlerdenim. Şu anda saçımda Koleston 2/8 Böğürtlen siyahı var. 3 haftada aktı ve soldu. Senin denediğin ve memnun kaldığın, kalıcı ve çarpıcı bir mavi siyah veya lacivert koyu siyah boya var mı? A Plus 1.0'ın çabuk akmadığını belirtmişsin. Renk olarak koyu bir siyah mı oldu? Yoksa doğal bir siyah mı elde ettin? Şimdiden çok teşekkür ederim:) İyi günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende böğürtlen siyahında aynı sorunu yaşamıştım . Bu boyada yoğun bir siyahlık elde ettim . Mavi diyah değildi ama siyahın yoğunluğu beni tatmin etti acıkcası .

      Sil
    2. Boyayı önerimim rahatlıkla ... Çünkü bende mavi siyah boya hastası olarak bu boyadan memnun kaldım . Sevgiler ...

      Sil
    3. Yanıtın için çok teşekkür ederim. Boyanın içindeki oksidan miktarı 75 ml. Yani boyadan fazla. O yüzden sordum yoğun siyah mı diye :) Acaba birazcığını döksek yani bire bir yapsak boya daha mı koyu olur? Ya da % 10 volumlük mü kullansak? Ben bu hafta deneyeceğim bu boyayı sayende :) Ama oksidan konusunda soru işarteim var, fazla mı diye :) Senin fikrin ve tecrüben nedir bu konuda ? Tekrar teşekkürler...

      Sil
  12. o konuda bir fikrim yok açıkçası... ben boyayı olduğu gibi kullandım... böğürtlen siyahında ilk başta renk daha koyu idi ama heme akınca bence bu koyuluğun bir esprisi kalmadı... benim bu boyada en sevdiğim özellik ilk günkü rengin bozulmadan kalması oldu... boyarsan eğer sende fikirlerini benimle paylaşır mısın ? sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, bugün Vi-vax marka % 3 'lük oksidan satın aldım. Artık boyalarımı bununla boyayacağım. Satın aldığım bayan ve araştırdığım her yer, saçından daha koyu boyadığın zaman oksidan volümünü minimum tutmam gerektiğini söyledi. Bu, saça hem çok daha az zarar veriyor, çünkü açıcılığı minimumda imiş ve rengin daha koyu tutmasını sağlıyormuş. Bir iki hafta sonra A plus 1.0 ile %3 volume oksidan ile boyayacağım ve mutlaka buraya yazacağım. Sevgiler...

      Sil
  13. İstenen renk,doğal renkten daha koyu ise %3lük oksidan ile boyama (10 volüm) işlemi gerçekleştirilmelidir.

    *İstenen renk doğal renk ile aynı / 1-2 ton açıksa %6lık oksidan ile boyama (20 volüm) işlemi gerçekleştirilmelidir.

    *İstenen renk doğal renkten 2-3 ton daha açık ise %9luk oksidan ile boyama (30 volüm) işlemi gerçekleştirilmelidir.

    *İstenen renk doğal renkten 3-4 ton daha açık ise %12lik oksidan ile boyama (40 volüm) işlemi gerçekleştirilmelidir.

    *5 ton ve daha açık renk isteniyorsa toz açıcı ile işlem gerçekleştirilmelidir.

    Bu durumda % 3 volüme ideal siyah boya için :)Ama tüm markaların siyah boyalarından neden % 6'lık oksidan çıkıyor, anlam veremiyorum :)Belki de o yüzden akıyor kimbilir :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ben de bugun hep onunden gectigim bu boyadan aldim ustelik siyah olanini ve aksam deneyeceğim sacimi 1 yildir kuaförde boyatiyorum ilk kez kendim boyayacagim ve sacim cok yiprandi bakalim bu aksamki sonuc ne olacak tesekkur ederim yaziniz icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçu paylaşırsan sevinirim ... Sevgiler ...

      Sil
  15. Merhaba dun gece sacimi bu boyayla boyadim bence harika. Sacim 3 aydir deli gibi dokuluyo ve cok sertti bitti resmen ve guzel renk veriyo benim tek hatam koyu kahverengi olmadigi icin o gun siyah almam tam siyah cikti rengi gerçekten cok iyi bir de acemiyim ilk kez boyadim hic sorun olmadi 25 dak tuttum yetti. Cok tesekkurler burda paylastiginiz icin.

    YanıtlaSil
  16. Sacimin altlarini da aiyah yapmak istiyorum ama dun boyadim bir daha ne zaman boyayabilirim? Bir de bu siyahin uzerine 1 ay sonra koyu kahve yapabilir miyim siz ne dusunuyorsunuz fikir verirseniz cok sevinirim iyi gunlwr dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahveye dönme konusunda bir fikrim yok çünkü ben hep siyah kullandım hiç değişim yapmadım saç rengim de. o yüzden bir şey diyemem maalesef .bence ikinci boya için bir 15 gün geçse iyi olur, saçın yıpranmaması bakımından ... sevgiler...

      Sil
  17. Cok tesekkur ederim ilgilendiginiz icin iyi aksamlar❤

    YanıtlaSil
  18. İyi akşamlar. Ben saçımı A plus 1.0 a dün boyayabildim. Gerçekten nefis bir renk oldu. Mavi siyah kadar parlak bir siyah oldu. Ayrıca oksidan solüsyonunun içeriğini okudum, içine yağ eklemişler. İlk defa oksidanının içinde yağ olan bir boya gördüm. Saçıma hiç zarar vermedi ve istediğim parlaklığı ve çarpıcılığı verdi. Umarım kalıcılık süresi uzun olur :)Beklediğimden çok daha iyi gerçekten. Bir sonrakine tekrar bu boya ile boyayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalıcılığı da iyi merak etmeyin :) dediğim kadar varmış değil mi? fiyatı ile karşılaştırıldığında harika bir boya. benim vazgeçilmez boyam oldu... sevgiler...

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. bende saç dökülmesi vardı ilk boyadığım da . saç dökülmesini arttırmadı , böyle bir sorun yaşıyacağınızı sanmam. sevgiler

      Sil
  20. akma yapmıyor derken saçımı boyadıktan sonra hiç mi doğal rengine geri dönemeyeceğim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır tabiki değil. dipten kendi saç renginiz çıkıyor saçlarınız uzadıkça ama boyadığınız yerdeki renkte bir değişme, açılma olmuyor sadece ...

      Sil
  21. Sevgili soslu badem, son iki seferdir siyah a plus ile boyuyorum. Kalıcılığı nefis. Fakat ben mavi yansıma fazla olsun istiyorum. Böğürtlen siyahina kullanmıştır daha önce ve cabuk almıştı. Lorealin preference resital serisi 2.1 i oneriyorlar. Sen hic kullandin mi? Mavi siyahlardan en kalıcı olan hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bir zamanlar viole kullanmıştım, kalıcılık konusunda fena değildi ama yakın zamanda kullanmadığım için tavsiye edemiyorum... ben de kalıcı mavi siyah bulamadığım için bu boyayı kullanmaya devam ediyorum... Eğer bulursanız bana da haber verin olur mu? sevgiler...

      Sil
  22. Merhaba, voila 1.7 boyadim. Koleston ve paletten daha iyi kalicilik konusunda. Vital de deneyecegim 1.0 ini. Loreal 1.1 yakamoz siyahi da aldim. Eger loreal ve vital de kalici olmaz ise kesinlikle a plus a geri donecegim. Sanki her yikadigimda daha da siyah olmustu:) kaliciligi en guzel boya simdiye dek kullandigim. Ve sadece ikinci yikamada akti siyahi. Sonra hic akma yapmadi. Bakalim simdi sirada loreal 1.1 ve vital 1.0 var. Siz denediniz mi son yazdiklarimi? İyi gunler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son yazdıklarınızı denemedim ama boyadığım siyahlar içinde en kalıcı olan bu boya oldu ...o sebeple artık yeni boya denemiyorum pek ... sevgiler...

      Sil
    2. Sevgili soslu badem, ben loreal yakamoz siyahini denedim. Siyahi istedigim gibi Cok koyu degil . akma konusunu daha tecrube etmedim ama akmasa da siyahlik konusunda bunu tercih etmem. Bir de okuduğum birsey var, paylasmak istedim. 1.0 in daha dogal bir siyah oldugu, 2.0 in ise lacivert siyah oldugu. Ozellikle koleston tup boya 2.0'in oldukca yapay bir siyah oldugu ve akmadigi yazılmış. A plus'a donecegim gibi duruyor ama arada denemelerime devam ediyorum ve sizinle paylasiyorum. Siz de akmayan ve cok yapay duran bir boya duyarsaniz ve paylasirsaniz cok sevinirim. İyi haftalar...

      Sil
    3. ben uzun zamandır yeni boya denemiyorum... ama denersem yorumlarımı sizlerle seve seve paylaşırım ... sevgiler

      Sil
  23. Koleston 2.0 boyamis miydiniz? Eger boyadiysaniz ve memnun kalmadiysaniz denemeyeyim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. A pulasin kızıl rengi varmı peki hep gezindim bim leri goremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. varmış güzel olduğu için kalmıyor diye duydum ben ....

      Sil
  25. A plus 7.8 karamelize kumral saç boyası varmı fiyat nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en yakınında ki bime bakmalısın renk için , çünkü siyah renk haricinde diğer renklere bakmadım :) fiyatı 6 tl civarıydı .

      Sil
    2. merhaba ilk defa saçımı boyıcam.Bimin siyah rengini kullanmayı düşündüm ve sizin yorumlarınızı gördüm. Hala memnun musunuz boyadan bir değişiklik var mı ve kalıcılığı ne kadar acaba.

      Sil
    3. yaklaşık 2 senedir sacım siyah değil , o sebeple güncel bir yorum paylaşamıyacağım , sevgiler.

      Sil