SOCIAL MEDIA

Love List

14 Aralık 2016 Çarşamba

Zaful'da Bir Alışveriş Macerası ...


Bugün çok uzaklardan yapmış olduğum bir alışverişin kargosu ile güne başladım.
Her ne kadar soğuk bir İstanbul günü olsa da gelen ürünler benim içimi ısıttı.

İlk önce şunu belirteyim, yurt dışından ne kadar çok alışveriş yapmak istesemde bir türlü güvenemiyordum. Sitelere, ürünlere ve belki kendime ... Becerebilir miyim korkusundan... Ama bu korkumu Zaful  ile yendim.

Bir arkadaşımın tavsiyesi ile bu siteyi keşfettim. Kendisi de alışveriş yapıyordu buradan ve oldukça memnundu.Bende artık vakit bu vakittir dedim ve gözümü karartım . Ve bugünde bu alışverişimin yazısı ile sizlerleyim. Öncelikle ödemede , kargoda hiç sıkıntı yaşamadım. Hatta alışverişimde olan güneş gözlükleri kırılır mı acaba,almasam mı, aman alayım bakalım derken hiç sorunsuz bana geldi.
Kargonun gelişi uzun olur, ne aldığımı unuturum ben şimdi tereddüdüm ise aldıklarım yaklaşık olarak üç hafta sonunda elimde olunca geçti. Kısacası, benim için keyifli bir alışveriş oldu. Ve artık devamlı takip ettiğim, aman kaçırdığım bir indirim olasın dediğim bir alışveriş sitesinin adı Zaful.

Bu kadar uzun giriş yazısından sonra sizlerle aldığım ürünleri, daha doğrusu cicileri paylaşayım, ne dersiniz?



Öncelikle bu alışverişimin favorisi olan çantamdan başlayayım. Vintage tarzı olan bu çantaya aşık oldum ve aldım. Bu kadar... Zaten beni takip edenler bilir çantalarla aşk yaşarım.
Daha fazla çeşit görmek isterseniz Tık Tık...


 Hava ne kadar soğuk olsa da, kış günlerinde bile güneş gözlükleri vazgeçilmezimdir. Bu sebeple de  Zaful alışverişimde de güneş gözlüklerine yer verdim. Beğendiğim o kadar çok çeşidin arasından bu seferlik iki tanesini seçtim... Diğerlerini ise bir sonraki alışverişimde alacağım, kısmetse...



Birisi biraz cool ve sokak tarzı ... Fiyatı 5.21 Dolardı benim aldığımda, güncel fiyat için Tık Tık
Biraz dikkatli bakarsanız size sevgilerini yollayan bir blogger görebilirsiniz 💖


Diğeri ise klasik  ... Bununda fiyatı 5.04 Dolar. Detay bilgisi için Tık Tık

Umarım güzel şeyleri görmek nasip olur bu gözlükler ile...


Son olarakta kış gününde olduğumuzu hatırlayıp bu eldivenleri aldım. 


Beğendiyseniz ve çeşit görmek isterseniz Tık Tık...


Bu sıralar çok moda olan bu kolyeyi de tam alışverişimi bitirirken sepete attım. Fiyatı 1.80 Dolardı.
Güncel bilgi ve renk çeşidi için Tık Tık...

Sizde değişik ürünleri, uygun fiyata almak, sitede olan bir çok indirimden yararlanmak isterseniz ... Zaful'la mutlaka göz atmalısınız.

Sevgiler... 💋



High-Cut Leaf Print Bikini Set - COLORMIX S











64 yorum :

  1. Hello soslu badem,
    Zaful is well known for the interesting variety of sunglasses and other fashion items. Thanks for sharing and have a nice day.
    Nancy :)
    https://Orangecosmetics.blogspot.de

    YanıtlaSil
  2. Fiyatlar oldukça uygun. Bende sayende yurtdışı alışveriş korkumu yenerim :) Güle güle kullan Badem kız❤💙💚💛💜

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten hepsi birbirinden güzel ürünler iyi günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Great items and selection dear

    www.abdelkhalekleblog.com/

    YanıtlaSil
  5. nice post ! :)


    deprut.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Beautiful blog!
    I follow you kiss

    YanıtlaSil
  7. Hey!
    Thanks for visiting my blog, now I am in yours following you back, great post.
    Kisses ^^

    YanıtlaSil
  8. Thanks for visiting my blog, now I am in yours following you back. Bye

    YanıtlaSil
  9. Eldivenler tam benim tarzımmış :)) Güzel günlerde kullan canım aldıklarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben zafuldan alisveris yapmak istiyorum ama bir türlu yapamiyorum rica etsem bana yardimci olabilirmisiniz

      Sil
    2. sorun nedir acaba , bildigim bir sey ise tabi ki olurum .

      Sil
  10. Great items :)
    Thank you for your comment on my blog.
    Followed you back!
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. yurtdışı alışverişlerini ben de çok seviyorum ama bu siteyi hiç duymamıştım, inceleyeyim :)
    güle güle kullan cicilerini!

    YanıtlaSil
  12. Hi dear, this shop has very nice products!
    https://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  13. Hola!! Gracias por la visita! Ya te sigo!!! =)

    YanıtlaSil
  14. Yaaa çok şekerler özellikle çanta.Musmutlu günlerde kullan inşallah

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel şeyler almışsınız güle güle kullanın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, daha iyileri sizlerin olsun :)

      Sil
  16. Love the sunglasses :) I'm following you now ***

    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. Üç hafta çok iyi bir süre :)) Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  18. Güle güle kullanın.Gözlükler çok hoş:)

    YanıtlaSil
  19. Great review! Thanks for sharing

    YanıtlaSil
  20. güzel günlerde kullanın çok şekerler hele çanta

    YanıtlaSil
  21. ödeme kredi kartı ile mi yoksa kapıda ödeme gibi bişimi

    YanıtlaSil
  22. Hanfendi kapıda ödeme diye bi durum var mı

    YanıtlaSil
  23. hangi kartlar geciyor ve kart ile kapıdamı ödeme oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben innial kart ile ödeme yaptım . kapıda ödeme maalesef yok ...

      Sil
  24. Ücretsiz kargo varmı hicbir üründe ücretsiz kargo yazmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kargo parası ödedim diye hatırlanıyorum ama ... Şimdi durum nasıl oldu emin değişim ... Sepete attıp beğendiğin ürünleri toplamı hesaplatırırsan orda görünür bence

      Sil
  25. kaç günde geliyor Türkiye ye

    YanıtlaSil
  26. merhaba zafulda adres bölümünde sıkıntı yaşıyorum, ülkeyi seçtikten sonra şehir seçeneği çıkmadığı için adresi giremedim, siz bunu nasıl çözdünüz, yazarsanız çok tşk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      sizde city yazan kısım çıkmadı mı? ben profil oluştururken girmiştim, sizde sürec nasıl oldu, lüften bana haber verin . sevgiler.

      Sil
  27. merhaba,
    zafuldan ürün aldım.4 adet üründen bir tanesi parası alındığı halde gönderilmemiş.
    ayrıca bir tane ürünü de iade etmek isitorum. mail atıyorum fakat hep otomatik cevap geliyor. siz hiç ürün iade ettiniz mi? nasıl ürün iade edebilirim bilginiz var mı?
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hiç iade yapmadım o sebeple sistemde yazandan başka bir şey bilmiyorum. sevgiler.

      Sil
  28. Merhaba. Ben de zafulu yeni keşfediyorum da ödeme kısmı nasıl oluyor? Yani dolar üzerinden olması sıkıntı yaratmıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tl karşılığını karttan alıyor ödemede . sevgiler.

      Sil
  29. Zafuldan alışveriş yaptım ödemeyi aldı ama e posta gelmedi. Size eposta gelmişmiydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmişti , firmaya bir mail atın isterseniz

      Sil
  30. Merhaba city yerinde yabanci seyler cikiyor istanbul seciyorum sacma sacma ilceler cikiyir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üyelik bilgilerinizden adresinizi düzenlemeyi denediniz mi ? bende daha önceden adres tanımlı olduğu için bir sorun göremiyorum şu an ...

      Sil
  31. Denedim olmuyor malesef dubaninin sehirleri cikiyor sacma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail atsanıza sorunla ilgili ... bu arada ben yeni bir adres ekleyeyim dedim bende şehirler çıktı . sizde neden böyle oldu anlamadım ?

      Sil
  32. Merhaba ben de alışveriş yapmak istiyorum ama sitede try türünden fiyat gösteriyo sipariş verdiğimde ödeyeceğim fiyat try olarak yazan fiyat mı olacak gümrük vergisi var mı ne zaman uygulanıyo ve ne kadar bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. para birimi dönüştürülüyor ancak gümrük vergisi kısmını bilemiyorum ...

      Sil
  33. merhaba ben de sipariş verdim ancak kaç gündür askıda diyor ödeme ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba bu sorun hakkında ne yaptınız? 1 ayı geçti aynı sorunu hiçbir şekilde düzeltemedim ben

      Sil
    2. Ödemesi gecti mi , ödeme onayı almadığı için askıda olabilir mi ?

      Sil
  34. MERHABA ÜRÜNLEİ SEÇTİM ÖDEME KISMINDA K.KART BİLG.GİRDİM ADRES VS FELAN İNDİRM HERŞEYİ YAPTIM AMA SONUNDA 1 HAFTADIR ASKIDA GÖRÜNÜYOR BUNUN SEBEBİNİ BİLİYORMUUSNUZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karttan onay almamış olabilir , konu ile ilgili mail atarsanız daha iyi olur ama ... sevgiler.

      Sil