SOCIAL MEDIA

Love List

2 Ocak 2017 Pazartesi

Marjinal Saç Bakım Serumu…

 

Saç bakım yağlarını kullanmayı çok seviyorum. Banyo sonrası bakımımda vazgeçilmezim oldu bu yağlar desem yeridir.  Birçok markayı denedim, memnun kaldıklarımda oldu, kalmadıklarımda.
 Bu deneyimlerimden ilkini bugün sizlerle paylaşmak istiyorum. Yani Marjinal Saç Bakım Serumunu….
  
 Markanın daha önce birkaç ürününü kullanıp memnun kalınca saç bakım serumunu da şans vermek istedim.  Ama maalesef bu deneyimin ötekiler gibi olmadı. Neden mi?
Ürünü alırken ki okuduğum tanıtım yazısında
Marjinal S.O.S. Saç Bakım Serumu yıpranmış, zayıf ve kırık uçlu saçları onarır ve elektriklenmesini engeller, dolgunluk verir ve besler. Saça yumuşaklık ve parlaklık katarak kolay taranmasını sağlar.
Diyordu.
Bende tam benim aradığım özellikler deyip aldım.  Ama vaat ettikleri ile benim saçımdaki etkileri pek uyuşmadı.
Ürünü banyo sonrası saçımı kuruttuktan sonra saç uçlarıma uyguladım. Ama ne bir ekstra parlaklık nede yumuşaklık verdi saçlarıma.


Dolgunluk ve elektriklenmeyi önlemesi de olmadı.
Ki ürünün etkilerini tam anlamı il görmek için uzun süre kullanmama rağmen.
Yani benim açıdan pek başarılı bir saç bakım yağı olarak yerini aldı, saç bakım ürünleri tarihimde.

Peki, siz saç bakım yağı olarak hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Bu ürünü kullandınız mı?
Yorumlarınızı merakla bekliyorum…
Sevgiler…




25 yorum :

  1. Nice post, dear. Thank you for sharing!

    loves,
    www.saycintya.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ürünü hiç kullanmamıştım, bu yazıdan sonra alacağımı da sanmıyorum :) Faydalı bir yazı olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Great review!
    Happy new year;

    YanıtlaSil
  4. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil
  5. Tam da nasıl acaba derken memnun olmadığını duydum sağol canım verdiğin bilgiler için:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım okuduğun için ben teşekkür ederim .

      Sil
  6. İşte maalesef bazen vaatler ve gerçekler birbirini tutmuyor...Olsun bu bizi durdurur mu ?Hayırrrrr...Doğru ürünü bulana kadar devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyyyy ... doğru ürünü bulacak mıyım ... peki ya daha doğru ürün varsa .... sevgiler.

      Sil
    2. Bulursun eminim.Herkesin ''işte bu'' dediği bir ürünü oluyor muhakkak..

      Sil
  7. io ancora non ho trovato i prodotti top per i capelli

    YanıtlaSil
  8. Ben de bu ara saç bakim ürünlerine takmis durumdayim. Degisik seyler deniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim zaten bitmez merakım saç ürünleri... seninde deneyimlerini okumak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  9. Güzel bir serummuş, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  10. Uzun zamandır saç bakım yağı kullanmıyorum

    galiba üşengeçlikten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence tamir işlerine kendini kaptırmandan da olabilir :)

      Sil
  11. se les ve buenos productos

    YanıtlaSil
  12. Kullanmadım ve kullanmayacağım da ;)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil