SOCIAL MEDIA

Love List

9 Mart 2017 Perşembe

Faberlic Expert Serisi Saç İçin Sıvı Kristaller…



Blog yayınlarımı takip edenler Faberlic’e üye olduğumu okumuş olabilirler. Bugün size beni Faberlic ile tanıştıran ve üye olmamı sağlayan küçük bir arkadaştan bahsedeceğim.

Bir arkadaşımın hediye etmesi vesilesi ile tanıştığım bu ürün ile tanıştığımız ilk günden beri aşk yaşıyoruz.
 Neden mi? Saçlarımı uzun zamandır aradığım yumuşaklığa kavuşturdu da ondan.


 Ürün kendisini, mükemmel pürüzsüzlük ve kristal parlaklık vaat ederek tanıtıyordu. Ancak ben bu tanıtımı, ürünü kullandıktan sonra eksik bulduğumu belirtmeliyim. Yumuşaklık sağladığını da belirtmeli bence.

 Ürünü kullanma şeklimden bahsetmem gerekirse, az bir miktarı elime sıkıp, banyo sonrası nemi alınmış saçlarımın uçlarına yedirerek ve elimle saçlarıma şekil vererek kullanıyorum.Daha sonra ise, hiç sevmesem de kış ayında olduğumuzdan ötürü saçlarımı kurutuyorum.

Durulama isteyen bir ürün değil.

Ve sonrası bebek gibi saçlara sahip oluyorsunuz, daha doğrusu ben böyle yumuşak saçlara sahip oldum.

 Hafif fresh bir kokusu var bu küçük arkadaşın. Ben kokusunu sevdim. Ama koku zevk meselesi olduğundan bu konuda ki yorumunda iddialı değilim.


Ürünle ilgili tek pişmanlığım, neden saçlarım uzunken keşfedemediğimdir. Tam o zaman ihtiyaç duyduğum bir ürünmüş çünkü. Kısmet kısa saçlı iken kullanmak oldu maalesef.

Ürünün sevmediğim tek yanı biraz küçük olması, hoş az bir miktar tek seferlik kullanım için yettiğinden bayağı uzun süre gideceğini düşünsem de biraz daha büyük olsa daha iyi olurdu sanki. ( o sebeple yazıda hep kendisine küçük arkadaş diye hitap ettim.)

Bunun dışında saç kuruluğundan ve sertliğinden, özellikle saç uçlarının sertliğinden şikayet eden herkese gönül rahatlığı ile öneriyorum.

Sevgiler… 💋

 Faberlic ile ilgili bilgi almak isteyenler bir önceki yazıma bakabilirler...  Tık Tık ...

19 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. bende neyi yazmayı unuttum diyordum... bana hediye edilmişti o sebeple o zamanki fiyatını bilmiyorum ama şimdi ki katalogda 14 Tl ... sevgiler...

      Sil
  2. Thank you for following me, I followed you back!
    You have a great blog <3

    sashashut.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Thanks :D

    Sounds great :)

    NEW OUTFIT POST | What It’s Like To Have a Depression.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  4. Dilek'çim gayet güzelmiş, fiyatı da uygunmuş. Güle güle kullan canım, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bana da lazım böyle bişeyer :)

    YanıtlaSil
  6. Francy'e katılıyorum, ben de duymamıştım :)
    Etkileri ne güzel, çok sevdim şimdiden. Nereden bulabiliriz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marka doğrudan satış firması , o sebeple ancak danışmandan satın alınabiliyor veya danışmanın internet sitesinden, sevgiler...

      Sil
  7. Yeni bir marka sanırım daha önce duymamıştım sevgiler:))

    YanıtlaSil
  8. Bu markayi ilk kez duyuyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de yeni, Baltık ve Slav ülkelerinde uzun zamandır olan bir marka ... sevgiler...

      Sil
    2. Merhaba bu marka kapandı mı Türkiye'de şuan

      Sil
    3. sayfaya girebiliyorum ama ürün seçemiyorum bende şu an ... kapandığını duymadım ama .

      Sil
  9. Bu marka baküde çok yaygındır. Kullanmadım hiç ürünlerini ama merak ettim :) denemek gerek mutlaka. Sevgiler ulya ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yeni üye oldum ve kullandığım çoğu üründen memnunum ki burada kullandığım tüm ürünleri paylaşmayı düşünüyorum... ama özellikle saç ürünlerini çok sevdim... sevgiler...

      Sil
  10. que producto mas interesante, me gusta

    YanıtlaSil