SOCIAL MEDIA

Love List

26 Temmuz 2017 Çarşamba

Yves Rocher Monoi EDT ...


Bugün size bu yaz yeni keşfettiğim ama, Temmuz ortasına geldiğimde bir şişesimi bitirip diğerini yarıladığım bir parfümü tanıtmak istiyorum.

Tiare çiçeği ve Hindistan cevizi yağından oluşan bu koku benim çok ama çok hoşuma gitti.
Çok hafif bir kokusu olmasa da, tam yazlık bir parfüm.
 En azından benim zevkime göre.


Bu parfümü sıktığımda sahilde güneşleniyorum hissi oluşuyor.
Plaj kokuyor sanki.
Fonda bir deniz sesi eksik sadece.
Kokuyu ve verdiği bu hissi ben çok sevdim kısaca.
Galiba bu yazı üçüncü Monoi'yi bitirerek sonlandıracağım.


İndirim döneminde 100 ml' sini 40 TL civarında bir fiyata almıştım Monoi 'yi.
Pahalı olamayan bir parfüm, kokusu ve ml düşünülünce. 

Parfümde beğenmediğin bir yan yok mu derseniz;
Çok fazla kalıcı değil.
Ama şişesi hafif olduğundan yanımda taşıyıp, ihtiyaç duyduğumda tazeleyerek bu sorunu halletim. 

Almanızı değilse bile bir Yves Rocher mağazasına girdiğinizde mutlaka denemenizi önereceğim bir parfüm Monoi ...

Yazın teninizden hiç gitmemesi dileği ile,

Sevgiler
💖

84 yorum :

  1. hiç denemedim bubu ama merak ettim :) bakacağım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım paylaşım için. Denk gelirse denemek isterim.evden çıkarken vaz gecilmezlerimden parfüm sıkmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim içinde parfüm ayrı bir tutku, sevgiler.

      Sil
  3. Mutlaka deniycem almasam bile kokusuna bakıcam çünkü çok merak ettim ☺️

    YanıtlaSil
  4. Kokusunu deneyeceğim merak ettim❤️

    YanıtlaSil
  5. Yaz kokusuysa mutlaka bakacağım :)) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. This product should be great, I'd like to smell it :)
    Have a nice day

    YanıtlaSil
  7. Great review.
    Thanks for sharing.

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  8. Şişesi de pek tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde hafif, yanımda taşıması kolay :)

      Sil
  9. Отличный пост, спасибо!

    YanıtlaSil
  10. Thanks a lot :D

    I'm totally addicted to YR products. This sounds amazing :D
    nice review

    NEW DIY POST | DIY 2 EASY POPSOCKETS: THE BEST PHONE ACCESSORIE :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  11. Anlatımların sonucu oldukça merak ettim canım ^^

    YanıtlaSil
  12. Kokusunu merak ettim ☺️

    YanıtlaSil
  13. It seems like a very good perfume, interesting fragrance.
    Wish you a beautiful evening.
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    YanıtlaSil
  15. Ablamdan aşırdığım harika bir koku :)

    YanıtlaSil
  16. I love Yves Rocher brand.. have a great weekend xx

    YanıtlaSil
  17. Çok sık görüp herkesin bayıldıı bir koku bu. Bir gün rastlarsam kesin sepette! sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. Thanks a lot :D

    As I said, seems to be an amazing product with fab smell :D

    NEW FASHION POST | What To Dress In VERY HOT SUMMER DAYS :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  19. Bunu çok merak ediyorum 😊

    YanıtlaSil
  20. Beautiful product dear! Have a great weekend! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    YanıtlaSil
  21. Great perfume! Thanks for sharing.
    Have a sunny weekend.
    Nancy :)

    YanıtlaSil
  22. This scent is made for summer)

    YanıtlaSil
  23. Beautiful post. I am following you, follow me back?
    My blog is about Indian dresses.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of course , ı love so much indian dress :)

      Sil
  24. geçen yaz almıştım ve bu yaz da tatil boyu set olarak yanımdan ayırmadım =) çok seviyorum monoi nin kokusunu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu sene keşfettim ancak, ama bende yanımdan ayırmadım. sevgiler...

      Sil
  25. Seveni kadar sevmeyen de çok ama ben seven gruptayım ;)

    YanıtlaSil
  26. This product looks nice :) Following you too dear :* Have a nice day!

    lexisslittleworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Nice post. I follow you back http://recensioni-mamycapfini.blogspot.it

    YanıtlaSil
  28. Great post! I wanna read more of this! Also, i'd like for us to follow each other. I just followed you, will wait for you to follow back.

    Let's keep in touch!
    -Eva M.

    www.evaaguspina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Mutlaka bakacağımm güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  30. Such a great products dear! Thanks for sharing~. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Surprise Kawaii Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    YanıtlaSil
  31. Great post!


    Followed
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    YanıtlaSil
  32. Monoi çok beğenildiğini bildiğim bir koku, Yves Rocher'de olduğunu bilmiyordum, gittiğimde mutlaka kokusuna bakıcam, eline sağlık Dilek'cim:)

    YanıtlaSil
  33. hindistan cevizi yağı içerdiğine göre severim diye düşünüyorum, denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  34. I know this product. It smells so good!

    Kisses

    YanıtlaSil
  35. Sayfamdaki linkini görüp geldim ama bu güzel sayfayı zaten takip ediyormuşum :)

    Takip etmek isteyen arkadaşlar için dilarapeker.com :)

    YanıtlaSil
  36. Markanın zaten kokularına bitiyorum bütün ürünleri çok güzel 👍 kokuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çoğunu kullandım ama en çok bunu sevdim :)

      Sil
  37. I want to buy it, because I have had this as a shampoo and I was very glad :D

    YanıtlaSil
  38. İlk çıktığından beridir kullanıyorum,her haftada en az 2 kişi parfümünüz nedir diyor.benden duyup kullanmaya başlayanda çok akadaşım oldu.kesinlikle denemeye değer bir koku,kalıcılığıda gayet çok çoook pahalı parfümlerden aşağı değil asla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana hep yazı hatırlatıyor , seviyorum bu kokuyu . yorumunuz için çok teşekkürler.

      Sil