SOCIAL MEDIA

Love List

25 Eylül 2017 Pazartesi

Zaful 'dan Bir Alışveriş Macerası Daha ...

 Güzel bir hafta başlangıcından,
 Merhaba !

Bugün size geçen cuma  gelen son Zaful alışverişimi paylaşmak istiyorum. 

High-Low Tunic Hoodie


İlk defa kıyafet aldım siteden.
Açıkçası beden konusunda endişelerim vardı, bu sebeplerde bol kesim bir şey tercih ettim.
Sonbaharda giymek için polar panço aldım.
Kendi bedenimde aldığım bu panço bana rahatlıkla oldu.
Çokta sıcak tutacakmış gibi geldi. Kışın bile giyebilirim içine kalın hırka ile. 

İlk kıyafet denemem olumlu olunca, bir daha kıyafet reyonunu daha detaylı incelerim artık. 
Aklımda birde ayakkabılar var bu arada...

Tree of Life Owl Braided Bracelet


Bileklik takmayı çok severim.
Bunuda görünce, özellikle de baykuşları dayanamayıp sepete attım. 
Soldaki beyaz ten mankenin, yandaki kararmış ve bol damarlı el de benim bu arada 😆

Conical Surface Quartz WatchConical Surface Quartz Watch


Siyah saat uzun zamandır istiyordum, sade bir tane bulunca kaçırmak istemedim.

Ve tatata ...
 Siteden aldığım gözlüklerden çok ama çok memnunum. 
Daha önce iki tane almıştım. Ve bütün yaz severek kullandım.
İşte bu nedenle yine ufak bir gözlük alışverişi yapmak istedim. 
 Geometrical Frame Double Metal Crossbar Sunglasses 


Bu gözlük geldiği ilk günden beri çantamın demir başı.
Harika !
Rengi tam sonbahara uygun, kenar detayı ise efsane.
Yani ben çok ama çok sevdim. 
Metal Bar Silver Frame Sunglasses


Bu gözlüğün siyahını geçen siparişimde almış ve severek kullanmıştım.
Aynalı gözlük eksiğimi tamamlamak adına aynı modelin aynalısını aldım bu sefer. Ombre Metallic Curve Surround SunglassesOmbre Metallic Curve Surround Sunglasses
Ve karşınızda yeni sevgilim ...



Siparişimde merakla beklediğim ve gelsede taksam dediğim ürün bu.
Diğer ürünlere haksızlık olmasın ama  bu gözlüğe aşık oldum ben. 





Şu kenar detayı güzel değilse nedir?
Kullanmak için özel bir yere gitmeyi bekliyorum bu arada, çünkü bu gözlüğü günlük gözlük yapmayacak kadar çok sevdim.


Bu arada sizde zafuldan indirimli alışveriş yapmak isterseniz Kupon Kodu kısmına  LauraZF yazmanız  yeterli.   Böylelikle 30$ alışverişinizde 27$, 50$ alıverişinde 45$ ödeyebilirsiniz.
(30-3,50-5,80-8,100-10,120-12,150-15,200-20,250-25)


Benden bu günlük bu kadar. 
Daha güzelleri sizlerin olması dileği ile sevgiler. 
💖

40 yorum :

  1. özellikle aynalı gözlüğe bayıldım ! :)

    YanıtlaSil
  2. Great items, I really like very much the glasses and the watches.
    Wish you a fantastic day.
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Great selección! Thanks for sharing! 😘😘😘

    YanıtlaSil
  4. Amazing!!

    https://julesonthemoon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Great choices

    Kisses
    http://www.pimentadeacucar.com

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan hepsini.Bileklik enfes :)

    YanıtlaSil
  7. Cok şık secimler yapmissin gule gule kullan😍

    YanıtlaSil
  8. Saat ve gözlüğe bayıldım canım. Gerçekten çok da güzel bir alışveriş olmuş. Güzel günlerde kullan. :*

    YanıtlaSil
  9. Those are some awesome products, dear! xoxo

    YanıtlaSil
  10. Adoro tudo que tem nessa loja.
    Amei todos esses produtos em especial os óculos e o relógio.
    Beijos
    Jana Makes Esmaltes e Cia
    Instagram
    Facebook

    YanıtlaSil
  11. Beautiful items. I love the glasses.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  12. Ayni bilekligi ben de aldim. Güle güle kullan canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın bileklik kardeşliği o zaman :)

      Sil
  13. gözlükler ve bilekliklere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  14. Красивая подборка, браслеты очень милые.

    YanıtlaSil
  15. Çok güzeller, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil