SOCIAL MEDIA

Love List

23 Ekim 2017 Pazartesi

Frizz No More Totally Tame Sakinleştirici Şampuan ...


Bugün sizlere bir indirim döneminde kendi kendine bir irade kazanan ve benim sözümü hiç dinlemeyen saçlarım için aldığım bir şampuan yorumunu paylaşmak istiyorum.

Ürün Gratislerde satılan Creightons markasına ait Frizz No More Totally Tame Sakinleştirici Şampuan.

Daha doğru bir ifade ile sakinleştirdiğini iddia eden şampuan.

Çünkü ben bu şampuanı hiç ama hiç sevmedim.
Neden mi?

Şampuanın tanıtımında yazan pürüzsüz ve uysal saç vaadini ise ürünü kullandığım süre boyunca görmedim. 

Şampuanı alma nedenim olan kabarma önleyici etkisini de ben ve saçlarım görmedi.

Meadowfoam yağı içeren nemlendirici formülü ile saça parlaklık kazandırdığını söylese de ben bu etkiyide görmedim.

Yani şampuanın vaad ettiği hiç bir etkiyi görmedim.


İndirim döneminde aldığım bu ürünün fiyatı 10-13 TL arasındaydı.
Fazla pahalı olmayan bir şampuan olsa da,  fiyat performans olarak karşılaştırdığım da, bir daha almayı tercih edeceğim bir ürün olmadı maalesef.

Umarım benim gibi çılgın saçlara sahip olan arkadaşlara faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgiler... 
💕

20 yorum :

  1. Never heard of that product, seems nice!

    Kiss, Mariana Dezolt
    Messy Hair, Don’t Care

    YanıtlaSil
  2. Very interesting post!♥️♥️♥️

    YanıtlaSil
  3. Bilgilendirici yazın için teşekkürler. Denk gelirsem almayacağım bir ürün olacak.

    YanıtlaSil
  4. Hevesle alıpta bekleneni vermeyen ürünlere sinir oluyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Yok hacimli ve dolgun saçlarmış yok kırık saç ucunu onaran şampuanmış yok saç dökülmesini %99 A kadar azaltıyormuş ama %100 biraz sıkıntı oluyormuş peh. Hiçbir şampuan vaadini yerine getiremiyor ne yazık ki verdiğin paraya ve umutlara üzüldüm umarım bir gün gönlünü fethedecek şampuanı bulursun canımm:)

    YanıtlaSil
  6. Bu paylaşım için teşekkürler. Ürün tanıtımlarında böyle detaylar olumsuz da olsa bizler için çok değerli canım sağolasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende güzel yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  7. Hic duymadim. Benim ihtiyacima uymayan bir ürün ama alacak olsam da almazdim. Tesekkürler canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yorumların için teşekkür ederim.

      Sil
  8. Love those No Frizz products too, dear! xoxo

    YanıtlaSil
  9. Amazing review!
    Instagram @brunaestiloitgirl
    Blog | Facebook | Twitter | Canal Youtube 
    Beeijos (:

    YanıtlaSil