SOCIAL MEDIA

Love List

25 Aralık 2016 Pazar

Organix Dökülmelere Karşı Naicin3 & Caffeine Uyarıcı Bakım Kremi…


Merhabalar sevgili okuyucuları ve takipçilerim. İşte karşınızda uzun zamandır kullandığı en güzel saç kremi…
Kokusu bir harika, nane kokuyor… Banyoda ve daha sonra saçında o nefis ferah kokuyu duyabiliyorsun.
Saçını yumuşacık yapıyor. Böylelikle de rahat taranıyor.

Ama dökülmelere karşı diyince ki, ben asıl bu vaadi için aldım, herhangi bir şey diyemeyeceğim.
Çünkü saç dökülmemin çok yoğun olduğu zaman aldığım bu ürünün hemen ertesinde radika bir karar ile saçlarımı kısacık kestirdim. Ve dolayısı ile saç dökülmem de durdu.  O sebeple bu vaadi için hiçbir yorumda yapamayacağım ama bir saç kreminin, özellikle sadece saç uçlarına sürdüğümüz bir ürünün dökülmeyi önlemede çok başarılı olabileceğine inanmıyorum.


Burada aklınıza şu soru gelebilir ki ben başka bir blogda okusaydım gelirdi: Saçını kısa kestirdin madem diğer özelliklerini nasıl anladın, kolay taranması, elektriklenmesi v.b. ? Şöyle saçım uzunken 3-4 defa kullandım ve hemen ilk yıkamada etkisini gördüm ürünün.  Hakikatten bir krem olarak oldukça güzel bir ürün.


Gönül rahtlığı ile tavsiye ederim.  Tek husus da görüş veremiyorum dökülmeleri önlemesi. Eğer bu yazıyı okuyan arkadaşlarımdan bu konuda fikri olan varsa, lütfen yorumunu bizlerle paylaşsın…

Saçınızdan güzel kokuların eksik olmayacağı bir gün dileği ile,
Sevgiler…


14 yorum :

  1. Nane kokusunu severim :) Açıkçası ne şampuanların ne de bakım kremlerinin saç dökülmesini tamamen azalttı filan etkisi olduğunu düşünmüyorum. Saçım mevsim geçişinde çok fazla döküldü ama kestirdim yağlar saçımı açtığı için daha kolay taranmasını sağlıyor böylelikle daha az dökülüyor. Tek bir bakım kremi ya da tek şampuan kullandım vaaooww saç dökülmem durdu diyene şaşırırım. Bir dönem çok fazla bitkisel yağ karıştırıp kullanmıştım onlar bile aman aman azaltmadı saç dökülmemi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serumlar işe yarayabiliyor ama... birde hint yağı, benim direkt kesmişti, denemeni öneririm ... ama saç uçlarım çok kötü olduğundan ben saçımı kestirmekten başka care bulamadım... sevgiler...

      Sil
  2. Great post dear! :)
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/12/grey-outfit.html

    YanıtlaSil
  3. Sounds really good!
    Have a nice week

    YanıtlaSil
  4. Este produto deve ser maravilhoso.. espero encontrar aqui no
    Brasil. Pois, já tive muita queda de cabelo.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    YanıtlaSil
  5. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    YanıtlaSil
  6. I have the shampoo and conditioner from this series, I like it))
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  7. Bu aralar inanılmaz saçlarım dökülüyor çare arıyorum bende diğer özellikleri de güzelmiş denemek lazım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hint yağınıda tavsiye ederim... sevgiler...

      Sil
  8. Hepsi bir arada maalesef olamıyor.. Ya dökülüyor ya sert-bakımsız oluyor saçlar.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünü aramaya devam ama değil mi? sevgiler...

      Sil
  9. Ben mavi olanindan kullanmistim iyi gelmedi bunu bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onu da kullanıyorum ve memnunum ... her saç tipinde değişiyor iyi gelip gelmemesi maalesef... sevgiler...

      Sil