SOCIAL MEDIA

Love List

2 Ekim 2017 Pazartesi

Adidas Fruity Rhythm Edt ...


Bugün size uzun zamandır severek kullandığım, uygun fiyatlı bir parfümü tanıtmak istiyorum;
Adidas Fruity Rhythm Edt ...

Tatlı mevye ve şeke kokusuna sahip Adidas Fruity Rhythm Edt.
İlk başta biraz ağır gibi gelse de oturdukça güzelleşiyor. 
En azından ben kokusunu sevdim.

Parfümler ilgili tek sıkıntım kalıcılığı oldu. 
Pek kalıcı değil, gün içinde yenilemek gerekiyor.
Şişesi hafif olduğundan ben devamlı yanımda taşıyarak bu sorunu halletim. 


Ben bu parfümü BİM Marketten yaklaşık olarak 15 TL'ye aldım.
Markette kokunun testrı da mevcut bu arada, denemenizi mutlaka öneririm.
Ve beğenirseniz de almanızı.


Uygun fiyatlı parfüm arayan herkese kucak dolusu sevgiler...
💗


23 yorum :

  1. Bu parfümü bende kullandım gerçekten çok güzel bir kokusu var 😇

    https://gizemmozdemiiir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı da uygun :) daha ne olsun ... sevgiler...

      Sil
  2. Daha çok çiçek kokularını seviyorum.Galiba meyve kokuları bana pek uygun değil.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu güzel yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Meyve kokularını da severim biraz sportif neşelidir. adidasa uygun:) edt ler çok kalıcı olmuyorlar canım ama daha az yorucudurlar. edp si de yok bildiğim kadarıyla.
    genç kokular yapıyor adidas. güle güle kullan mis mis:)

    YanıtlaSil
  4. I really like a fruity scent but I am not so convinced for the rum scent.
    Thank you for this great presentation.
    Wish you a fantastic day!
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. I loved the review, this perfume seems to be very good.
    Kisses 💜
    HTTP://WWW.UMMIMOSO.COM

    YanıtlaSil
  6. Looks great! Thanks for sharing.
    Have a nice day.
    Nancy :)

    YanıtlaSil
  7. Günlük kullanım için uygun fiyatlı bir parfüm arıyordum. Mutlaka deneyeceğim. Tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu güzel yorum için teşekkür ederim, umarım seversin.

      Sil
  8. Ottimo profumo
    https://testoprovo.blogspot.it

    YanıtlaSil
  9. Bim market vazgeçilmez marketim bir çok ürününden memnunum ama parfüm denememiştim bu güne kadar tavsiyenizle birlikte markete gittigim ilk gün deneyeceğim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Ben böyle pudramsı kokular peşindeyim. :) ama sen beğendiysen bence de denenebilir. Teşekkürler...

    YanıtlaSil